انتخاب برگه

[vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_single_image image=”8010″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_column_text]

نرم افزار روانشناسی

کلینیک 24 با يک دهه سابقه از سال 1385 در امر توسعه , پشتيباني و ارائه خدمات تخصصی در عرصه اتوماسیون نرم افزاری مدیریت مراکز پزشکی، دندانپزشکی و نرم افزار روانشناسی افتخار دارد که با داشتن تیم مهندسین خلاق ،حرفه ای و با پشتکار، همراه با مشاورین با تجربه و دلسوز با راهنمایی گرفتن از نظرات پزشکان، دندانپزشکان، روانشناسان و مشاوران عزیز ، مجموعه ای از خدمات و محصولات نرم افزاری برای مدیریت درمانگاه، کلینیک ،مطب ها و بهداری های دانشگاه ها و مراکز مشاوره فراهم آورده است.

هم اکنون اين مجموعه شامل4 واحد تیم برنامه نویسی و توسعه نرم افزار روانشناسی ، تیم پشتیبانی و آموزش نرم افزار روانشناسی ، تیم وب سایت و تیم فروش و مارکتینگ میباشد و باگردآوري اين بخش ها تحت نامی يکسان کلینیک 24 سعی در ارائه کامل خدمات IT  به مراکز روانشناسی دارد.

درصورتيكه مراكز شما دراي فرآيندهاي پيچيده و منحصر بفرد مي باشد، نرم افزار  شما بصورت پروژه سفارشي در كوتاهترين زمان ممكن تهيه، آماده سازي و نصب مي گردد.
در ذيل بعضي از امكانات  نرم افزار روانشناسی بيان شده است. جهت كسب اطلاعات بيشتر و درخواست دموی رايگان نرم افزار روانشناسی با ما تماس حاصل فرماييد.

چشم انداز:

مكانيزاسيون مراكز شما متخصصين روانشناسي، باليني، روانشناختي، روانپزشكي و كليه كساني كه در اين زمينه فعاليت مي كنند، با هر مقدار فعاليت كاري و مالي

ماموریت:

افزایش کیفیت درمان و جلب رضایت برای بیمار و کادر روانشناسی و مشاوره از طریق ارائه اتوماسیون نرم افزاری که به موازات بخش های مدیریتی و حسابداری بتواند بصورت تخصصی ،سریع و راحت سوابق درمانی بیماران را جمع آوری و نگه داری نماید و با نمایش گرافی ها و چارت های تخصصی به روانشناس جهت انجام بهترین درمان کمک نماید.

همواره اهداف مديران متعهد و همکاران متخصص ما بر شناخت نیازهاي جامعه روانشناس و ارائه خدمات بهینه مبتنی بر پیشرفته ترين تکنولوژي هاي روز دنیا به سراسر کشور میباشد.

مقالات مرتبط

نرم افزار مطب نرم افزار دندانپزشکی نرم افزار چشم پزشکی نرم افزار مدیریت درمانگاه
نرم افزار کلینیک نرم افزار پلی کلینیک نرم افزار کاشت مو نرم افزار زنان و زایمان
نرم افزار دیابت نرم افزار رادیولوژی نرم افزار دیالیز نرم افزار ترک اعتیاد
نرم افزار فیزیوتراپی نرم افزار اطفال نرم افزار سرطان نرم افزار پوست مو زیبائی
نرم افزار مطب دندانپزشکی نرم افزار مطب چشم پزشکی نرم افزار جامع درمانگاه نرم افزار مدیریت مطب پزشکان
نرم افزار آزمایشگاه نرم افزار درمانگاه نرم افزار مدیریت کلینیک نرم افزار کلینیک دندانپزشکی

 

ارزش کار ما:

  • ثبت دقیق مدت زمان مشاوره و استفاده از آن جهت محاسبه هزینه مشاوره مراجعه کننده
  • چارت تخصصی روانشناسی با امکان مشاهده اطلاعات کامل و خلاصه پرونده روانشناسی مراجعه کننده همراه با امکان ورود اطلاعات جلسه مشاوره و درمان
  • امکان ایجاد محدودیت در دسترسی به اطلاعات یک مشاور خاص جهت حفظ محرمانگی اطلاعات
  • مدیریت سطوح دسترسی نرم افزار جهت نیروهای پذیرش، حسابدار، پزشک، مشاور و …
  • امکان ارسال پیامک، تلگرام و گزارش از نوبت های صادر شده برای روز آتی برای مشاورین
  • پیاده سازی تست های روانشناسی پرکاربرد در چارت تخصصی روانشناسی و …

 

شعار ما:

کلینیک 24 یعنی کلینیک باز 24 ساعته با این هدف نامگذاری شده است تا کلینیک تمامی روانشناسان را بصورت الکترونیک 24 ساعته باز نگه دارد و بیماران همواره بتوانند با روانشناس خود در تماس باشند. ارائه راهکارهای نوین فناوری برای رسیدن به این هدف ، تلاش و حرکت هوشمندانه و هدفمند ، استمرار در ارائه خدمات ، بروز رسانی های پیوسته اتوماسیون همگی برای نیل به این مقصود می باشند. هر چند در این راه ارتقای سطح آگاهی، فرهنگ و دانش مردم نیز راهگشا میباشد.

بالابردن کیفیت کارهاي ارائه شده درچهارچوب استانداردهاي حاکم دردنیا،امري نیست که به طور اتفاقی حاصل گردد .  ديدگاه بلند مدت در تحقیق ، تولید ،عرضه وپشتیبانی ازجمله نگرش راهبردي ما درکاراست،نگرشی که به شهادت آن چه انجام گرفته است براي کلینیک 24 تخصص وبراي مشتریان رضايت رابه همراه داشته است.

امید است که ازتجربه تخصص مان براي يافتن بهترين نتیجه بهره گیريم.

[/vc_column_text][vc_column_text]

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید اطلاعات تماس خود را وارد نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

[/vc_column_text]

    نام شما (الزامی)

    ایمیل شما (الزامی)

    تلفن همراه(الزامی)

    موضوع

    پیام شما

    [/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

    بخشی از خانواده مراکز روانشناسی کلینیک 24

    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]مرکز-روانشناسی-امید

    مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره امید

    [/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][/vc_column][/vc_row]

    سوالی دارید؟ چت از طریق واتس اپ