انتخاب برگه

سوالات رایج و پاسخ گروه پشتیبانی نرم افزار

sp1

 

در این بخش سوالات متداولی که ممکن است به ذهن شما برسد و یا حتی در حین اجرای برنامه با آن مواجه شده باشید وجود دارد و می توانید از پاسخ آنها برای حل مشکلاتتان استفاده نمایید.

ویزیت دهی

  • سوال :من در حین وارد کردن اطلاعات درون فبلد ها با خطای ابتدا یک ویزیت جدید ایجاد نمایید مواجه شدم مشکل کجاست؟

            پاسخ: این پیغام به معنای اینست که فراموش کرده اید برای ویزیت جدید کلید f7 ویا دکمه ستاره را کلیک   نمایید.

  • سوال:من در حین ویزیت زدن متوجه شدم که فیلد زمان ویزیت خالیست مشکل را چگونه رفع کنم؟

          پاسخ:اگر به این مشکل برخورد نموده اید ابتدا تاریخ ویزیت را مشاهده نمایید و با روزهای هفته تطبیق     دهید.احتمالا تاریخ روزی که وارد نموده اید روز کاری پزشک نیست.

  • سوال : من در حین ویزیت زدن بعد از کلیک دکمه تایید با پیغام مبلغ دریافتی بیش از مبلغ قابل پرداخت است مواجه شدم.چرا؟

          پاسخ: شما باید بررسی نمایید مبالغی را که در قسمت حسابداری وارد نموده اید .احتمالا مبلغ وارد شده در قسمت مبلغ نقد و یا مبلغ کارت بیش از مبلغ پرداختی است که سیستم به شما نشان می دهد.

تشکیل پرونده

  • سوال: من در حین تشکیل پروند برای بیمار و کلیک دکمه تایید با پیغام این بیمار قبلا ثبت شده است مواجه شدم.لطفا مرا راهنمایی نمایید.

          پاسخ: شما برای یک بیمار نمی توانید 2 بار تشکیل پرونده انجام دهید.و این بیمار یکبار ثبت شده است.

آرشیو الکترونیکی

  • سوال:من دربخش آرشیو الکترونیکی بعد از وارد کردن فیلدها متوجه شدم که نمی توانم از کامپیوتر خود تصویر انتخاب کنم به عبارتی آیکن غیر فعال است.مشکل چیست؟

      پاسخ: شما در زمان ثبت آرشیو الکترونیکی فراموش کرده اید که ابتدا دکمه را کلیک نمایید و سپس اطلاعات را وارد نمایید.در این صورت دیگر مشکلی ندارید برای انتخاب تصویر.

  • سوال: هنگامی که می خواهم تصاویر هر بیمار را ببینم روی آن که کلیک می کنم آنرا به صورت کشیده نشان می دهد.چگونه می توانم تصویر را به وضوح ببینم؟

        پاسخ: برای اینکه بتوانید تصویر را در ابعاد خود مشاهده نمایید کافی است بر روی عکس دابل کلیک نموده تا به گالری تصویر وارد شوید.

PRM

  • سوال: من می خواهم برای بدهکاران به مطب پیام کوتاه بفرستم منتها زمانی که در بخش لیست بدهکاران می خواهم آنها را علامت دار کنم متوجه میشوم که آن بیمار به لیست ارسال پیام در CRMM فرستاده نمی شود.دلیل آن چیست؟

          پاسخ: توجه داشته باشید که شما تنها برای بیمارانی می توانید پیام ارسال نمایید که در پرونده آنها شماره موبایل ثبت نموده اید و اگر بیمارانی که شما انتخاب می نمایید به لیست ارسالی انتقال داده نمی شوند به دلیل نداشتن شماره   موبایل در پرونه خود است.

درمان

  • سوال: من در قسمت درمان ها نیاز دارم که تعدادی از آنهارا حذف نمایم منتها بعد از اینکه حذف پیغام حذف می دهد متوجه می شوم که حذف نشده.چرا؟

          پاسخ: در صورتی که حذف نمی شود به این دلیل است که از آن درمان در ثبت سوابق بیماران استفاده شده است و این کار امکان پذیر نیست مگر آنکه تمام سوابقی که آن درمان را شامل می شده را حذف نمایید.در این صورت می توانید درمان را نیز حذف نمایید.

متفرقه

  • سوال: چرا من نمیتوانم سربرگ های باز را ببندم؟ به عبارتی من روی بستن سربرگ کلیک می کنم منتها بسته نمی شوند.

          پاسخ: توجه داشته باشید برای بستن سربرگ ها باید ابتدا بر روی هر سربرگ کلیک نمایید تا سربرگ فعال شود سپس می توانید با راست کلیک بر روی سربرگ آنرا ببندین.

سوالی دارید؟ چت از طریق واتس اپ