انتخاب برگه

دکتر حسین برجیان | بهترین دندانپزشک اصفهان

بهترین دندانپزشک اصفهان

بیوگرافی و رزومه ی دکتر حسین برجیان در فیلد تخصصی لیزر دندانپزشکی بهترین دندانپزشک اصفهان: دکتر حسین برجیان در سال ۱۳۹۳ مدرک دکترای جراح دندانپزشکی خود را از دانشگاه سراسری اصفهان اخذ کرد و در سال های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵، رزیدنت تخصصی بیماریهای دهان و فک و صورت آن دانشکده بود. وی سپس در سال ۲۰۱۵ از طرف مرکز تحقیقات لیزر دانشگاه تهران، به مدت یکسال به تحصیل فلوشیپ تخصصی لیزر پرداخت و به دانشگاه جنوای ایتالیا اعزام شد و در هیاتی ۹ نفره از سراسر کشور، مدرک خود را با ارائه ی کیس پرزنت ها در حضور هیات ژوری علمی و بوردشفاهی و کتبی و ارائه ی رساله در زمینه ی کاربرد لیزرهای Near infra red در جراحی های دهان، به دانشگاه تهران و دانشگاه جنوا، اخذ کرد. سرمایه گذاری آکادمیک و پرکتیکال اصلی او بر روی فیلد لیزر دندانپزشکی بوده است و از سال ۹۲ تاکنون به مدت ۸ سال است که به طور تخصصی در این فیلد نو ظهور و تکنولوژی جدید به مطالعه و پژوهش و تدریس و درمان بیماران می پردازد. اساتید برجسته ی آکادمیک و پرکتیکال ایشان، پروفسور Steven Parker از انگلستان، پروفسور Stefano Benedicenti از ایتالیا و پروفسور Wayne Selting از امریکا می باشند. مدارک متعدد و سرتیفیکیتهای مختلفی از جمله مدرک جامع Comprehensive از انستیتو لیزر دندانپزشکی انگلستان، انجمن جراحان فک و صورت ایران، دانشگاه جنوا، مرکز تحقیقات لیزر دانشگاه تهران ، اَبَر کمپانی لیزر LAMBDA در کشور ایتالیا، سرتیفیکیت جامع لیزرهای کم توان (Photo bio modulation) از قطب لیزر پزشکی کشور و مدارک مختلف علمی-عملی از study club های آرپامد تحت نظارت علمی استاد ارجمند پروفسور سیما شهابی و سرکار خانم دکتر نسیم چینی فروش و study club های دیارتجهیز تحت نظارت علمی پروفسور بهزاد هوشمند داشته است.

کاربردهای روزمره ی لیزر در دندانپزشکی شامل:

استفاده از لیزرهای پرتوان در جراحی های بدون بخیه و خونریزی مانند: وستیبولوپلاستی، فرنکتومی، ژنژیووپلاستی، بیوپسی، حذف ضایعات تحریکی و توده های نسج نرم دهان، افزایش طول تاج و لیفت لثه و همچنین: دپیگمنتیشن، بلیچینگ، دیزاینفکشن کانالها و استفاده از PBM (لیزر های کم توان) ،در درمان TMD (مشکلات مفصل گیجگاهی-فکی) ، ضایعات خود ایمنی مانند لیکن پلان و پمفیگوس، آفت، افزایش اسئواینتگریشن فیکسچر ایمپلنتها، کاهش درد و تورم پس از جراحی هایی چون عقل نهفته یا گرفت لثه و GBR ، درمان آسیب به شاخه های عصبی ناشی از جراحی های ایمپلنت و عقل نهفته و درمان پاکتهای پریودنتال و درمان ژنژیویت و پریودنتیت وبیماری های لثه ای با PDT (فوتوداینامیک تراپی) و تکنیک LANAP می باشند. دکتر حسین برجیان، تصمیم به تاسیس اولین مرکز تخصصی لیزر دندانپزشکی استان اصفهان را گرفت که ۳ هدف اصلی را دنبال میکند:

۳ هدف اصلی

۱. درمان بیماران دندانپزشکی با پیشرفته ترین تکنولوژی روز جهان با کمترین میزان عوارض و مشکلات مربوط به درمان دندانها ۲. آموزش دادن دندانپزشکان جهت فراگیری علم و مهارت لیزر دندانپزشکی جهت ارتقای کیفیت طبابت ایشان ۳. پژوهش و تحقیقات در فیلد لیزر دندانپزشکی و انتشار مقالات حاصل از آن، در معتبرترین ژورنالهای بین المللی PUBMED و ISI knowledge/science ایشان اکنون به عنوان بنیانگذار، مدیریت و درمانگر در NLDC یعنی مرکز تخصصی لیزر دندانپزشکی نجم Najm Laser Dental Center ، فعالیت میکنند.

تماس با بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان

دکتر حسین برجیان متخصص بهترین ایمپلنت اصفهان 

یوتیوب دکتر حسین برجیان متخصص ایمپلنت اصفهان

بهترین ایمپلنت سوئیسی اصفهان – ایمپلنت دندان سوئیسی اصفهان دکتر آف

آپارات دکتر حسین برجیان


اینستاگرام کلینیک 24

جهت تماس با ما از همین لینک استفاده نمایید.

سوالی دارید؟ چت از طریق واتس اپ