انتخاب برگه

 

امروزه کاربران فضای مجازی که تعداد کمی هم نیستند برای همه امور زندگیشان، حتی بیماری و درمان آن در فضای مجازی و اپلیکیشن ها بدنبال پیدا کردن جواب سوالات خود هستند.  بنابراین حضور پزشکان در این فضاها برای پاسخ به سوالات کاربران ضروری است. پزشکان علاوه بر پاسخ به سوالات کاربران، با معرفی تخصص خود می توانند پیدا کردن پزشک متخصص و نیز انتخاب پزشک مورد نظر در بین تعداد زیادی از پزشکان را برای کاربران راحتتر کنند چون کاربران به راحتی و 24 ساعته می توانند به اینترنت و اپ پزشکان مراجعه کنند و اطلاعات آنها را راحت و سریع بدست آورند.

به علاوه پزشکان  با استفاده از اپ موبایل ویژه مطب خود، می توانند با بیماران خود در ارتباط باشند و خدمات  خود را از طریق اپ اندروید به اطلاع کاربران برسانند. امکان رزرو آنلاین هم در این اپلیکیشن درنظر گرفته شده که کار رزرو نوبت را بسیار راحت کرده است.

اپلیکیشنی که کلینیک 24 برای استفاده ی  مشاغل پزشکی در نظر گرفته است شامل موارد زیر است:

اپ برای کیلینیک ها

اپ برای پزشکان

اپ برای دندانپزشکان

اپ برای ارتوپدی ها

اپ برای انواع آزمایشگاه های تشخیص طبی

اپ برای فروشگاه های لوازم پزشکی

اپ برای سایر مشاغل پزشکی

پکیج پیشنهادی کلینیک 24 برای طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید پزشکان شامل امکانات زیر  می باشد که برای کلیه ی کیلینک ها و مطب ها و غیره قابل تنظیم است:

امکانات اپ اندروید کیلینیک پزشکی

– دسته بندی و نمایش کلیه پزشکان کیلینیک بر اساس تخصص
– نمایش مشخصات کامل هر پزشک (نام و نام خانوادگی – هزینه ویزیت-آدرس-امتیاز کاربران به هر پزشک)
– تماس با ما
– ارتباط با ما

امکانات موجود در صفحه ی مرتبط با هر پزشک کلینیک ،کاملا منطبق با پکیج امکانات اپلیکیشن های پزشکی و پزشکان است. جهت استفاده از امکاناتی بیش از پیکج اعلام شده، با پرداخت هزینه، افزودن آن به اپ شما امکانپذیر است.

امکانات اپلیکیشن های پزشکی و پزشکان

– نمایش عکس مطب پزشک
– نمایش کامل پروفایل پزشک
– نمایش خدمات و تخصص  بصورت متنی
– رزرو نوبت
– نمایش کلیه ی پیامهای کاربران برای پزشک در صفحه هر پزشک
– نمایش محل مطب روی نقشه گوگل
– ثبت نام کاربری
– پروفایل کاربری
– نمایش امتیاز کاربران به پزشک
– آدرس کلینیک
– تماس با ما
– درباره ما

در صورتی که مایل هستید کار بیشتری با اپ موبایلی خود انجام دهید و آیتم مورد نظرتان در این پکیج وجود ندارد ما با افتخار آنها را برای شما انجام خواهیم داد.

[nz_btn text=”جهت ثبت سفارش کلیک کنید” link=”https://clinic24h.com/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/” target=”_blank” icon=”” animate=”true” animation_type=”ghost” color=”default” size=”small” shape=”rounded” type=”normal” hover_normal=”fill” hover_ghost=”fill” el_class=”” /]

سوالی دارید؟ چت از طریق واتس اپ